Comanda, plata, livrare

Cum comand?

Poti face comanda online pe www.magazin-piatra.ro, telefonic 0722 291 567  sau pe e-mail:contact@magazin-piatra.ro.

Produsul pe care doresti sa il comanzi poate fi gasit prin folosirea campului de cautare sau direct de pe pagina produsului. 

Efectuarea comenzii online in www.magazin-piatra.ro este extrem de facila, 100% sigura si mai rapida decat oricare alta modalitate de comanda. 

Va incurajam sa parcurgeti un scurt ghid privind plasarea comenzilor in magazinul nostru online. 

Selectarea produselor dorite

Va puteti folosi de sectiunile din meniu sau de bara de cautare din pagina principala a magazinului online pentru a naviga prin portofoliul de produse existente in stocul www.magazin-piatra.ro. 

Adaugarea produselor in cos

In momentul in care identificati produsele dorite, va incurajam sa cititi cu atentie descrierea acestora si specificatiile de produs inainte de a le adauga in cosul de cumparaturi. Motivul consta in alegerea corecta a cantitatii necesare si implicit, a unor produse care indeplinesc nevoile proiectului dvs..

Ati citit specificatiile si ati selectat cantitatea? Click pe butonul “Adauga in cos”.

Plasare comenzii

Dupa verificarea produselor adaugate in cos aveti optiunea click buton “Finalizeaza comanda”.

Completarea informatiilor de comanda

Pentru ca o comanda sa poata fi plasata, trebuie sa completati cu atentie datele dvs. in campurile formularului de comanda. Aveti posibilitatea de a comanda “ca oaspete” sau sa va creati un cont de utilizator in cadrul magazinului online www.magazin-piatra.ro, caz in care trebuie sa va autentificati. 

Daca aveti cont de utilizator creat in site, datele campurilor din formularul de comanda se vor completa automat pe baza istoricului inregistrat pe contului dvs. 

“Ca oaspete” trebuie sa completati Informatii Personale, sa bifati in mod obligatoriu ultima casuta prin care va exprimati consimtamantul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, dupa care sa dati click pe butonul “Continua”.

Veti trece la sectiunea II a formularului de comanda, unde va trebui sa completati campurile cu adresa de livrare/facturare si datele societatii dvs., daca este cazul. 

Desi numarul de telefon este camp optional, va incurajam sa completati un numar de telefon curent pentru a putea fi contactat telefonic cu privire la livrarea comenzii.

Sectiunea III a formularului de comanda contine cele doua optiuni de livrare, respectiv livrare prin curier sau ridicare personala din showroom-ul Magazin-Piatra situat in Str. Emil Racovita, Nr. 23/i, Ilfov. Plata aferenta transportului prin curier va va fi comunicata telefonic, intrucat aceasta variaza in direct raport cu locatia livrarii si cantitatea marfii comandate. 

Ultima sectiune a formularului de comanda contine detaliile legate de plata. Odata cu bifarea casutei prin care va exprimati consimtamantul termenilor serviciului de comanda, click pe butonul “Comanda cu obligatia de a plati”.

Primirea email-ului de confirmare comanda

Odata plasata comanda online, veti primi automat pe email toate detaliile comenzii, precum si factura in baza careia va trebui sa achitati contravaloarea comenzii la ridicare.

Dupa completarea formularului si accesarea butonului „TRIMIT COMANDA”, vei fi sunat in cel mai scurt timp de catre un consilier din departamentul Call Center.

Cum comand telefonic? 

Sunand la numarul de telefon 0722 291 567(tarif normal), iar un agent de vanzari iti va prelua comanda prin telefon.

Cum comand prin e-mail?

Poti trimite comanda pe adresa de mail contact@magazin-piatra.ro

Comanda prin mail trebuie sa aiba formatul urmator:

Subiect e-mail: cuvintele “Comanda” urmate de numele tau.

Continutul obligatoriu din e-mail:

1. Numele produsului comandat si numarul de bucati/mp.

2. Numele si prenumele cumparatorului. In cazul in care se doreste factura, trebuie specificate datele de identificare ale firmei (nume firmei, CUI, adresa).

3. Telefon

4. Metoda de plata

5. Localitate/Judet

6. Adresa de livrare

7. Cod postal

8. Metoda de livrare (ridicare din magazin, curier)

9. Observatii

Dupa primirea e-mailului, vei fi contactat de un operator pentru a confirma comanda si pentru a stabili modalitatile de livrare si transport.

Cum comand in magazin?

Imediat ce ajungi in magazinul nostru, un consilier te va asista pe perioada in care te decizi cu privire la produsul dorit si iti va da cele mai bune sfaturi pentru a alege produsul potrivit dorintelor tale!

Cum platesc?

In functie de modalitatea de livrare, va punem la dispozitie urmatoarele modalitati de plata:

Plata la showroom

a)   Plata cash se poate face pe  loc in showroom-ul nostru din Str. Emil Racovita, nr. 23/I, Voluntari, judetul Ilfov. IMPORTANT! Legislatia in vigoare prevede urmatoarele: persoanele juridice pot achita numerar maxim 5000 de lei, in vreme ce persoanele fizice pot achita numerar maxim 10.000 de lei.

b)  Plata cu cardul bancar in showroom-ul nostru din Str. Emil Racovita, nr. 23/I, Voluntari, judetul Ilfov Pentru plata prin card bancar nu se percepe niciun comision.

Transfer bancar (livrare dupa confirmarea tranzactie)

Daca alegi plata prin transfer bancar – Ordin de plata (O.P.),dupa procesarea comenzii vei primi un e-mail care va contine toate detaliile de care  ai nevoie pentru efectuarea platii (datele companiei sau factura proforma).

 IMPORTANT! Expedierea comenzii se va face dupa incasarea sumei in contul nostru bancar.

Plata online cu cardul bancar (veti primi prin e-mail un link securizat de plata)

Dupa procesarea comenzii si dupa ce un reprezentant al companiei te va contacta telefonic, vei primi un link securizat de plata de la EuPlatesc.ro. Pentru efectuarea platii online vei fi direcționat catre platforma EuPlatesc.ro. Informatiile legate de cardul tau nu vor fi stocate pe serverele noastre.

Cum se livreaza?

Modalitati de livrare

1. Livrarea contracost cu autoturismele proprii ale societatii noastre, in 2-5 zile lucratoare.
2. Livrarea contracost prin curier in 2-5 zile lucratoare, dupa inregistrarea platii in sistemul nostru si dupa stabilirea tuturor termenelor de livrare cu un consultant.
 
IMPORTANT! Costul de livrare se stabileste in functie de greutatea produselor comandate si de destinatia de livrare!
 

Cum se returnează?

Modalitati de retur

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in conformitate cu dispozitiile Ordonantei nr. 34/2014. Persoanele juridice nu au drept de retur indiferent de modalitatea de achizitie.
Shopping Cart
Call Now Button
×

Powered by WhatsApp Chat

×